Valuta
RON
  • BGN
  • EUR
  • USD
  • RON
Limbă
Meniu
Profil
Limbă

FACEBOOK

Instagram

Retur produs

RETURNAREA PRODUSULUI CUMPĂRAT
Cum poti returna produsele?
Completați formularul de retur pe care l-am atașat expedierii dumneavoastră. Dacă nu găsiți formularul, îl puteți descărca aici.
Ambalați produsele returnate în siguranță într-o cutie de carton și atașați formularul de retur completat.
Rețineți că produsele returnate trebuie să fie în ambalajul original, cu etichete și accesorii atașate. Ele nu trebuie utilizate sau în stare comercială.
Returul produsului achiziționat atunci când este trimis de curier este pe cheltuiala dumneavoastră.
 
În cazul în care returnați mai multe produse dintr-o comandă, le puteți trimite într-o expediție comună. Cu toate acestea, dacă produsele sunt din comenzi diferite, trimiteți fiecare dintre ele ca expediție separată, cu documentul de retur corespunzător.
 
Adresa la care sunt trimise toate expedierile noastre este următoarea:
 
Retur cu firma de curierat SPIDI:
 Adresa pentru returnarea mărfurilor achiziționate din magazinul online PESHTERA STYLE este orașul Burgas. Izgrev bl. 140, etaj 1, Birou, destinatar Peshtera Stil, numărul de telefon al destinatarului 0878801902. Nu uitați să atașați formularul de retur primit la livrarea comenzii. În cazul în care nu aveți un formular de retur, îl puteți descărca de aici.
 
Retur cu firma de curierat EKONT:
 
 Adresa pentru returnarea mărfurilor achiziționate din magazinul online PESHTERA STYLE este orașul Burgas. Izgrev la biroul Econt „IZGREV”, destinatar Peshtera Stil, numărul de telefon al destinatarului 0878801902. Nu uitați să atașați formularul de retur primit la livrarea comenzii. În cazul în care nu aveți un formular de retur, îl puteți descărca de aici.
 
 
 
Legea privind protecția consumatorilor (CPA):
 
 
Potrivit art. 55, alin. 1 din Legea privind protecția consumatorului (CPA), consumatorul are dreptul, fără a datora despăgubiri sau penalități și fără a indica un motiv, să refuze bunurile primite în termen de 14 zile lucrătoare de la data primirii bunurilor. În acest caz, comerciantul este obligat să ramburseze consumatorului integral sumele plătite de acesta în termen de cel mult 30 de zile, socotind de la data la care consumatorul și-a exercitat dreptul de a refuza bunurile, conform art. 55, alin. 6 din PPE. Sumele sunt rambursate în contul bancar (IBAN) furnizat de client. Utilizatorul este obligat să păstreze bunurile primite de la comerciant, calitatea și siguranța acestora în perioada prevăzută de art. 55, alin.1 din Codul civil. Pentru ca produsele achiziționate să poată fi returnate, este o condiție obligatorie ca acestea să fie în stare comercială bună, nefolosite și fără ca integritatea ambalajului să fie deteriorată. Produsele trebuie să corespundă formei în care au fost primite de către utilizator. Produsele care nu îndeplinesc aceste condiții conform Legii privind protecția consumatorilor nu sunt supuse returnării sau refuzului. Comerciantul are dreptul de a refuza returnarea unui produs, in conformitate cu legislatia in vigoare. La returnarea bunurilor achizitionate si atunci cand transportul este refuzat dupa „inspectie si testare”, costurile de transport sunt pe cheltuiala clientului si nu sunt rambursabile.
 
 
   Artă. 55. (Modificat - SG nr. 64 din 2007, nr. 61 din 2014, în vigoare din 25.07.2014) (1) Când utilizatorul își exercită dreptul de retragere din contractul la distanță sau din contractul în afara sediului și în cazul în care comerciantul nu s-a oferit să ridice el însuși bunurile, consumatorul trebuie să trimită sau să predea bunurile înapoi comerciantului sau unei persoane autorizate de acesta, fără întârzieri nejustificate și în cel mult 14 zile de la data la care consumatorul a notificat comerciantului despre decizia de retragere din contract conform art. 52. Termenul se consideră îndeplinit dacă consumatorul trimite sau predă bunurile înapoi comerciantului înainte de expirarea termenului de 14 zile.
 
 
 
 (2) Utilizatorul plătește numai costurile directe pentru returnarea bunurilor prevăzute la alin. 1, cu excepția cazurilor în care comerciantul a fost de acord să le plătească, sau dacă comerciantul nu l-a informat că costurile de returnare a bunurilor sunt suportate de consumator.

ULTIMELE PRODUSE